Oleje silnikowe MOTUL to zaawansowane technologicznie, uważane przez profesjonalistów za najlepsze oleje na świecie.
Wszyscy klienci mają pewność, że gdziekolwiek na świecie kupią produkty MOTUL z oficjalnych źródeł, wśród których jest nasz sklep, zawsze otrzymają ten sam, najwyższej jakości wyrób. Wszystkie produkty MOTUL wytwarzane są w jednej fabryce we Francji, z najwyższej jakości komponentów, pod czujnym okiem kontrolerów jakości. Stąd trafiają do oficjalnych dystrybutorów, na wszystkie rynki na świecie, na których dostępny jest MOTUL, również do naszego sklepu - do Polski.
Innowacyjne rozwiązania produktów MOTUL są wynikiem ścisłej współpracy z producentami samochodów. Współpraca ta dotyczy trzech istotnych zakresów:
Przy tworzeniu wysoko zaawansowanych technologicznie środków smarnych MOTUL korzysta ze współpracy z fabrycznymi zespołami wyścigowymi, które testują wszystkie produkty w ekstremalnych warunkach.
Cel jaki wyznacza przed sobą MOTUL od ponad 150 lat to: większa wydajność i mniejsza szkodliwość dla środowiska.
Olej Technosynthese® do wysilonych silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub bez, z bezpośrednim wtryskiem lub gaźnikiem, z katalizatorem lub bez. Zmiejszone zużycie oleju w silniku oraz doskonała ochrona i czystość silnika nawet w samochodach o dużym przebiegu. Olej Technosynthese® do...
Olej Technosynthese® do wysilonych silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub bez, z bezpośrednim wtryskiem lub gaźnikiem, z katalizatorem lub bez. Zmiejszone zużycie oleju w silniku oraz doskonała ochrona i czystość silnika nawet w samochodach o dużym przebiegu. Olej Technosynthese® do...
ZESTAW DO MOSTÓW Z BLOKADĄ LSD I REDUKTORA NV245/NV247/NV249 ZESTAW DO MOSTÓW Z BLOKADĄ LSD...
W 100% syntetyczny olej Ester-Technology do skrzyń biegów, przekładni rozdzielczych i mechanizmów różnicowych o ograniczonym poślizgu lub klasycznych w samochodach rajdowych i wyścigowych pracujących w najcięższych warunkach. 100% odporność na ścinanie (utratę lepkości), odporność warstwy smarnej w nawyższych obciążeniech. Doskonałe... W 100% syntetyczny olej...
W 100% syntetyczny olej do automatycznych skrzyń biegów o niskiej lepkości. Dedykowany do wszystkich tylnonapędowych i czteronapędowych samochodów osobowych, SUVów i lekkich pojazdów dostawczych Mercedes Benz wymagających oleju MB 236.14. Obowiązkowy w pojazdach Mercedes wyposażonych w 7 biegowe skrzynie (NAG2) oraz modele AMG,... W 100% syntetyczny olej do...
W 100% syntetyczny olej o niskiej lepkości do współpczesnych skrzyń biegów. Odpowiedni także do niektórych skrzyń rozdzielczych i układów wspomagania kierownicy. Specjalnie opracowany do skrzyń koncernu GM gdzie wymagane są oleje Dexron VI oraz Ford gdzie wymagane są oleje Mercon LV. Nie używać w skrzyniach CVT. W 100% syntetyczny olej o niskiej...
Olej mineralny do automatycznych skrzyń biegów i systemów wspomagania kierownicy. Specjalne dodatki uszlachetniające zapobiegają zużyciu, korozji i spienianiu. Może być stosowany we wszystkich systemach, w których zalecany jest olej typu Dexron, Dexron B oraz Dexron IID. Olej mineralny do automatycznych...
W pełni syntetyczny płyn do systemów hamulcowych na bazie poliglikolu. Zalecany do hamulców tarczowych i bębnowych.Klasa jakości: FMVSS 116 DOT 3 i DOT 4, SAE J 1703 W pełni syntetyczny płyn do...
W pełni syntetyczny płyn do systemów hamulcowych na bazie poliglikolu. Zalecany do hamulców tarczowych i bębnowych, szczególnie w pojazdach z systemem antypoślizgowym (ABS).Klasa jakości: FMVSS 116 DOT 3, DOT 4 i DOT 5.1 - SAE J 1703 W pełni syntetyczny płyn do...
W 100% syntetyczny olej przekładniowy do wszystkich przekładni mechanicznych samochodów wyczynowych i cywilnych o wysokich osiągach. Przeznaczony do synchronizowanych i niesynchronizowanychskrzyń biegów, przekładni głównych, dyferencjałów, przekładni rozdzielczych i redukcyjnych oraz dyferencjałów hipoidalnych bez... W 100% syntetyczny olej przekładniowy...
W 100% syntetyczny olej przekładniowy do wszystkich przekładni mechanicznych samochodów wyczynowych i cywilnych o wysokich osiągach. Przeznaczony do synchronizowanych i niesynchronizowanychskrzyń biegów, przekładni głównych, dyferencjałów, przekładni rozdzielczych i redukcyjnych oraz dyferencjałów hipoidalnych... W 100% syntetyczny olej przekładniowy...
W 100% syntetyczny olej przekładniowy do wszystkich przekładni mechanicznych samochodów wyczynowych i cywilnych o wysokich osiągach. Przeznaczony do synchronizowanych i niesynchronizowanychskrzyń biegów, przekładni głównych, dyferencjałów, przekładni rozdzielczych i redukcyjnych oraz dyferencjałów hipoidalnych... W 100% syntetyczny olej przekładniowy...
W 100% syntetyczny olej przekładniowy do wszystkich przekładni mechanicznych samochodów wyczynowych i cywilnych o wysokich osiągach. Przeznaczony do synchronizowanych i niesynchronizowanychskrzyń biegów, przekładni głównych, dyferencjałów, przekładni rozdzielczych i redukcyjnych oraz dyferencjałów hipoidalnych... W 100% syntetyczny olej przekładniowy...
W 100% syntetyczny olej Ester-Technology do skrzyń biegów, przekładni rozdzielczych i mechanizmów różnicowych o ograniczonym poślizgu lub klasycznych w samochodach rajdowych i wyścigowych pracujących w najcięższych warunkach. 100% odporność na ścinanie (utratę lepkości), odporność warstwy smarnej w nawyższych obciążeniech. Doskonałe... W 100% syntetyczny olej...
W 100% syntetyczny olej Ester-Technology do skrzyń biegów, przekładni rozdzielczych i mechanizmów różnicowych o ograniczonym poślizgu lub klasycznych w samochodach rajdowych i wyścigowych pracujących w najcięższych warunkach. 100% odporność na ścinanie (utratę lepkości), odporność warstwy smarnej w nawyższych obciążeniech. Doskonałe... W 100% syntetyczny olej...
W 100% syntetyczny olej Ester-Technology do skrzyń biegów, przekładni rozdzielczych i mechanizmów różnicowych o ograniczonym poślizgu lub klasycznych w samochodach rajdowych i wyścigowych pracujących w najcięższych warunkach. 100% odporność na ścinanie (utratę lepkości), odporność warstwy smarnej w nawyższych obciążeniech. Doskonałe... W 100% syntetyczny olej...
Wszystkie typy przekładni mechanicznych, przekładnie główne, przekładnie rozdzielcze, dyferencjały hipoidalne bez układów z ograniczonych tarciem (Limimted Slip) pracujące przy dużych obciążeniach.Specyfikacje/Dopuszczenia: API GL-4 i GL-5, MIL-L-2105D, VOLVO 97310, ZF TE-ML 05A/07A/08A/12A/16C/16D/17B Wszystkie typy przekładni...
MOTUL INUGEL EXPERT jest gotowym do użycia bezazotynowym, bezaminowym, bezfosforanowym płynem do samochodowych układów chłodzenia bazującym na glikolu monoetylenowym i pakiecie nowoczesnych, hybrydowej technologii dotatków oraganiczno nieorganicznych. Może być mieszany ze wszystkimi płynami opartymi na glikolu monoetylenowym. Zalecany do... MOTUL INUGEL EXPERT jest gotowym do...
Gotowy do zastosowania płyn chłodniczy na bazie glikolu monoetylenowego (bezkrzemianowy). Opracowany specjalnie dla nowoczesnych silników benzynowych i silników Diesla. Do - 37°CSpecyfikacje: Ford WSS M97B44D, MB 326.3, Renault/Nissan 41-01-001 / S Typ D, Opel GM 6277M (+B040 1065), VAG G12/G12+ Gotowy do zastosowania płyn...
Koncentrat płynu chłodniczego na bazie glikolu monoetylenowego (bezkrzemianowy). Opracowany dla nowoczesnych silników benzynowych i Diesla o lekkiej konstrukcji aluminiowej. Do rozcieńczania wodą destylowaną lub demineralizowaną.Specyfikacje: BMW N600 69.0, Ford WSS-M97B44D, GM 6277M, MB 325.3, Renault Typ D, VAG G12/G12+ Koncentrat płynu chłodniczego na...
Olej przekładniowy Technosynthese® specjalnie opracowany do pojazdów francuskich. Do skrzyń biegów i i innych przekładni bez blokady mechanizmu różnicowego. Zapewnia szczególnie łatwą zmianę biegów i zmniejszenie zużycia paliwa. Zalecany szczególnie do skrzyń biegów samochodów francuskich marki Renault, Citroen i Peugeot. Olej przekładniowy...
Olej przekładniowy Technosynthese® o własnościach EP (extreme pressure). Specjalnie opracowany do samochodów NISSAN, MITSUBISHI, SUZUKI … oraz innych producentów pojazdów wymagających oleju klasy SAE 75W-85. Łagodna zmiana biegów. Wysoka stabilność termiczna. Olej przekładniowy...
W 100% syntetyczny olej do automatycznych skrzyń biegów (klasyczna zmiana biegów, sekwencyjna, elektronicznie sterowana...) wyposażonych lub nie w sprzęgła typu lock-up. Zalecany także do starszych typów automatycznych skrzyń biegów, przemienników momentu obrotowego, układów wspomagania kierownicy, przekładni... W 100% syntetyczny olej do...
Olej Technosynthese® do bezstopniowych, automatycznych skrzyń biegów typu CVT - o ciągle zmiennym przełożeniu. Odpwiedni do większości pojazdów wyposażonych w skrzynie typu CVT zarówno z paskami jak i łańcuchami napędowymi. Olej Technosynthese® do...
Najwyższej jakości olej Technosynthese® do przekładni dwusprzęgłowych (DCT, DSG). Przeznaczony do użycia w większości pojazdów wyposażonych w przekładnie typu DCT zarówno ze sprzęgłami suchymi jak i mokrymi. Szczególnie zalecany do dwusprzęgłowych skrzyń biegów (DCT) konstrukcji ZF, GETRAG oraz BORG WARNER używanych przez... Najwyższej jakości olej...
Syntetyczny, wielofunkcyjny płyn hydrauliczny opracowany specjalnie dla najnowszych pojazdów wyposażonych w elektrohydrauliczne i hydrauliczne układy kierownicze, układy poziomowania nadwozia i układy sterowania, np. zamykania dachów. Specyfikacje: VW TL 52146, MB 345.0, OPEL GM 1940 715/766/B 040 0070, FORD M2C204-A, BMW 81.22.9.407.758 i inne Syntetyczny, wielofunkcyjny płyn...
Całkowicie syntetyczny płyn hamulcowy MOTUL RBF 660 został zaprojektowany do każdego rodzaju hamulców hydraulicznych i sprzęgieł, które wymagają niesilikonowych płynów syntetycznych. Jego skład opracowano, by wytrzymywał wysokie temperatury w trakcie wyścigów. Spełnia standardy FMVSS116 DOT 4, SAE J 1703, przewyższa DOT 5.1 i... Całkowicie syntetyczny płyn hamulcowy...
W 100% syntetyczny paliwooszczędny olej silnikowy specjalnie opracowany do silników Diesla oraz do niektórych silników benzynowych grupy Ford. Spełnia oficjalne wymagania specyfikacji FORD WSS M2C 913 D i jest kompatybilny z poprzednimi wymaganiami FORD WSS M2C 913 A, 913 B, oraz 913 C. W 100% syntetyczny paliwooszczędny...
W 100% syntetyczny paliwooszczędny olej silnikowy specjalnie opracowany do silników Diesla oraz do niektórych silników benzynowych grupy Ford. Spełnia oficjalne wymagania specyfikacji FORD WSS M2C 913 D i jest kompatybilny z poprzednimi wymaganiami FORD WSS M2C 913 A, 913 B, oraz 913 C. W 100% syntetyczny paliwooszczędny...
W 100% syntetyczny paliwooszczędny olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszych silników benzynowych FORD. Spełnia oficjalne wymagania specyfikacji FORD WSS M2C 948-B, który przede wszystkim wymagany jest w 3-cylindrowych silnikach 1.0L EcoBoost, ale jest także w pełni kompatybilny z niektórymi innymi silinkami benzynowymi FORD. W 100% syntetyczny paliwooszczędny...
W 100% syntetyczny paliwooszczędny olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszych silników benzynowych FORD. Spełnia oficjalne wymagania specyfikacji FORD WSS M2C 948-B, który przede wszystkim wymagany jest w 3-cylindrowych silnikach 1.0L EcoBoost, ale jest także w pełni kompatybilny z niektórymi innymi silinkami benzynowymi FORD. W 100% syntetyczny paliwooszczędny...
W 100% syntetyczny olej silnikowy (Mid-SAPS) specjalnie opracowany aby spełnić wymagania filtrów cząstek stałych (DPF) oraz katalizatorów trójfunkcyjnych (TWC). Do pojazdów wyposażonych w silniki Diesla z bezpośrednim wtryskiem paliwa oraz do silników benzynowych spełniających wymagania Euro 4, Euro 5 oraz Euro 6... W 100% syntetyczny olej silnikowy...
MOTUL INUGEL EXPERT jest gotowym do użycia bezazotynowym, bezaminowym, bezfosforanowym płynem do samochodowych układów chłodzenia bazującym na glikolu monoetylenowym i pakiecie nowoczesnych, hybrydowej technologii dotatków oraganiczno nieorganicznych.Może być mieszany ze wszystkimi płynami opartymi na glikolu monoetylenowym.Zalecany do... MOTUL INUGEL EXPERT jest gotowym do...
Koncentrat płynu chłodniczego na bazie glikolu monoetylenowego (bezkrzemianowy). Opracowany dla nowoczesnych silników benzynowych i Diesla o lekkiej konstrukcji aluminiowej. Do rozcieńczania wodą destylowaną lub demineralizowaną.Specyfikacje: BMW N600 69.0, Ford WSS-M97B44D, GM 6277M, MB 325.3, Renault Typ D, VAG G12/G12+ Koncentrat płynu chłodniczego na...
Koncentrat płynu chłodniczego na bazie glikolu monoetylenowego (bezkrzemianowy). Opracowany dla nowoczesnych silników benzynowych i Diesla o lekkiej konstrukcji aluminiowej. Do rozcieńczania wodą destylowaną lub demineralizowaną.Specyfikacje: BMW N600 69.0, Ford WSS-M97B44D, GM 6277M, MB 325.3, Renault Typ D, VAG G12/G12+ Koncentrat płynu chłodniczego na...
Koncentrat płynu chłodniczego na bazie glikolu monoetylenowego (bezkrzemianowy). Opracowany dla nowoczesnych silników benzynowych i Diesla o lekkiej konstrukcji aluminiowej. Do rozcieńczania wodą destylowaną lub demineralizowaną.Specyfikacje: BMW N600 69.0, Ford WSS-M97B44D, GM 6277M, MB 325.3, Renault Typ D, VAG G12/G12+ Koncentrat płynu chłodniczego na...