UKŁAD PALIWOWY  W tej kategorii nie ma produktów.

Zadaniem układu paliwowego jest doprowadzenie do komory spalania mieszanki paliwowo-powietrznej.

Powietrze, wcześniej przefiltrowane przez filtr powietrza, jest zasysane przez tłok w czasie suwu ssania.

Paliwo jest wtryskiwane przez pompę wtryskową w czasie suwu sprężania, na krótko przed osiągnięciem przez tłok górnego skrajnego położenia.



Podkategorie

  • SILNICZEK KROKOWY

    Silniczek krokowy, niezależnie od innych parametrów, utrzymuje stałą prędkość obrotową na biegu jałowym.

    Jego rolą jest takie sterowanie dopływem powietrza na przepustnicy, aby obroty silnika nie spadały w żadnym momencie jego pracy poniżej minimalnych i silnik nie miał tendencji do gaśnięcia.

  • POMPA PALIWA

    Pompa paliwa ma za zadanie dostarczenie paliwa do układu zasilania, zapewnienie odpowiedniego ciśnienia paliwa, przynajmniej równego ciśnieniu wymaganemu w układzie oraz zapewnienie odpowiedniego wydatku.

  • PRZEPŁYWOMIERZ

    Przepływomierz mierzy, ile powietrza trafia do silnika.

    Na podstawie jego wskazań komputer wylicza odpowiednią dawkę paliwa.

    Zlokalizowany jest w układzie dolotowym powietrza.

    Znajduje się tuż za obudową filtra powietrza.