Zadaniem układu chłodzenia silnika jest zapobieżenie wzrostu temperatury silnika ponad maksymalną (do 150 °C) oraz utrzymanie jej w optymalnym zakresie 90 °C do 100 °C.
Podkategorie
Chłodnica jest wykorzystywana w samochodach w roli wymiennika ciepła, który służy do chłodzenia silnika pojazdu.
Pompa wody jest urządzeniem wymuszającym ciągły obieg płynu w układzie.
Jest ona napędzana od silnika paskiem napędowym osprzętu lub paskiem rozrządu.
Termostat jest elementem układu chłodzenia, który w zależności od temperatury cieczy chłodzącej kieruje jej strumień do tzw. "małego" lub "dużego" obiegu.
MODUŁ STERUJĄCY DMUCHAWĄ SILNIKA MODUŁ STERUJĄCY DMUCHAWĄ SILNIKA
MODUŁ STERUJĄCY DMUCHAWĄ SILNIKA MODUŁ STERUJĄCY DMUCHAWĄ SILNIKA
MODUŁ STERUJĄCY DMUCHAWĄ SILNIKA MODUŁ STERUJĄCY DMUCHAWĄ SILNIKA
PRZEWÓD CHŁODNICY PRZEWÓD CHŁODNICY
PRZEWOD CHŁODNICY DOLNY PRZEWOD CHŁODNICY DOLNY